Aedis.Ju

2007年1月30日星期二

知道、不怕, 不知道、怕

早上刷牙刷出了个顺口溜...

请读得快一点:

我知道你不怕,
我不怕你知道,
你知道我不怕,
你不怕我知道;
我不知道你怕,
我怕你不知道,
你不知道我怕,
你怕我不知道!

读一遍,然后想一下你和我的关系?


Morning I am brushing teeth, then thought funny words...

Please Read fast:

I Know You unafraid,
I unafraid You Know,
You Know I unafraid,
You unafraid I Know.
I don't Know You scare,
I scare You don't Know,
You don't Know I scare,
You scare I don't Know!

read over, then think about the relation of You & Me!

没有评论: